Tarihçe
1949
Thermex 73 yılı aşkın bir süreden bu yana emin adımlarla ilerlediği yolunda, yerel üretici kimliğinden çıkarak, dünya çapında milyonlarca kişinin tanıdığı çok uluslu markalara sahip, uluslararası bir kurum haline gelmiştir.
Bu süreçte başta üretim teknolojileri, mühendislik yaklaşımları, yöneticilik biçimleri olmak üzere bir çok şey değişime uğramıştır. Değişmeyen iki şey Thermex’in uzmanlığı ve Thermex’in misyonu olmuştur. Thermex’in misyonu "Dünyanın dört bir tarafındaki insanlar için yüksek verimli ve konforlu ürünler üretmektir."
2.Dünya Savaşı sonrası harabeye dönmüş olan İtalya bir kargaşa içerisindeydi. Ülkede hemen hemen hiçbir şey üretilemiyordu. Fakat, insanlarında her şeye ihtiyacı vardı. Çoğu fabrika üretebileceği her şeyi üretmeye çalışıyordu. Bir süre sonra fabrikalar pazar şartlarını dikkate alarak, başarı için tek bir ürüne odaklanmaya başladılar. Lorenzo Vasco’da böyle yaparak evsel ve endüstriyel termosifon ekipmanlarında uzmanlaştı.